KezdőlapÖnkormányzatKözös hivatalTelepülésünkRakaca-tóHírekKapcsolatVálasztási hírekX
onkormanyzat_main.jpg

Ügyintézés, ügykörök

Jegyző: Dr. Molnár Sándorné
 
Aljegyző: Dr. Osváth István
 
Elektronikus ügyintézés: 

A Szalonnai Község Önkormányzata az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési tv.) alapján természetes és jogi személy ügyfelei számára az Önkormányzati Hivatali Portálon vagy az elektronikus űrlappal nem támogatottak ügyek esetén az e-Papír szolgáltatás segítségével lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre.

Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) alapján a gazdálkodó szervezetek számára 2018.01.01-től kötelező az elektronikus ügyintézés, elektronikus ügyintézésre kötelezettektől papír alapon nem áll módunkban ügyinditó dokumentumot befogadni.

Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett gazdálkodó szervezet ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.

Elektronikus ügyintézés indítása

 
  Szalonna Martonyi Meszes
   
Farkas Mónika Pénzügy, Munkaügy
Doronyné Henyecz Edina

Ügyiratkezelés  Népességnyilvántartás

Ügyiratkezelés Népességnyilvántartás Ügyiratkezelés  Népességnyilvántatrás
Keresztesiné Szarvas Nikolett Házipénztár, Hagyatéki ügyintézés, Adóügyi ügyintézés  Adóügyi ügyintézés
Katona Istvánné   Könyvelés, Pénzügyi ügyintéző
Veresné Hevesi Dóra Igazgatási ügyintézés, Házipénztár
Kóréné Balogh Melinda Szociális segítő Szociális segítő
Petránszkiné Lipták Judit Adóügyek, Hagyaték ügyek, Munkaügy, Pénzügy
 
Ügyfélfogadás: hétfő-szerda: 8.00 - 16.00 óráig
                                kedd-péntek: 8.00 - 12.00 óráig
                                     csütörtök: nincs ügyfélfogadás 
 
Ügyintézők a Rakacán működő kirendeltségen:
 
Fügeiné Brillla Zsuzsanna Igazgatási ügyintéző
Pénztár
Seres Miklósné Hagyaték-, és Adóügyek
Pénzügyi előadó